X
Přihlášení
Zapomněli jste heslo?
Registrace
Kategorie zboží
Novinky e-mailem
 

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

 

Velkoobchod potravin, nápojů a alkoholu Rojal (http://velkoobchod.rojal.cz/)

KARIÉRA

Jsme ryze česká rodinná společnost, která na trhu působí již 28 let. Zabýváme se velkoobchodním a maloobchodním prodejem potravin, alkoholu i nealkoholických nápojů, dále drogistických a hygienických potřeb. Cílíme na individuální přístup ke každému zákazníkovi. Pracovní vztahy stavíme na důvěře, vzájemném respektu a lidskému přístupu.

Staňte se naší součástí.

Momentálně do našeho přátelského a pohodového kolektivu hledáme:

- Personální a účetní asistentku / asistentku jednatele do Uherského Brodu

- Skladníka do Uherského Brodu

- Řidiče sk. C do Uherského Brodu

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Personální a účetní asistentka / asistentka jednatele (Uherský Brod)

Co bude Vaším úkolem:

Kancelářská administrativa:
• Administrativní podpora vedení společnosti (korespondence, kopírování, skenování, vítání návštěv)
• Evidence smluv, knihy jízd a cestovních příkazů
• Sestavování podkladů pro přihlášení dlužníků k soudu

Finanční administrativa:
• Zapisování faktur přijatých a interních dokladů
• Zpracování bankovních výpisů
• Komunikace s dodavateli/odběrateli o úhradách faktur (přijatých/vydaných)

Personální administrativa:
• Vystavování inzerce volných pracovních pozic
• Komunikace (email, telefon, osobně) s uchazeči o práci – vedení pohovorů
• Komunikace se všemi vedoucími o personálních potřebách jejich oddělení (nástup nových zaměstnanců, změna pracovního poměru, odchod zaměstnanců)
• Vystavování potřebné dokumentace pro nové zaměstnance (lékařská prohlídka, pracovní smlouva, mzdový výměr atd.)
• Evidence benefitů pro zaměstnance a pomoc při organizaci firemních akcí

Požadujeme:
• Min. SŠ vzdělání
• Zkušenosti v administrativě min. 2 roky (zkušenost s personalistikou a účetnictvím velkou výhodou)
• Výborné komunikační dovednosti
• Schopnost samostatné práce, zodpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Flexibilní pracovní dobu
• Zajímavé firemní benefity
• Stravenky
• Až 5 týdnů dovolené

Nástup: říjen 2019

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skladník (Uherský Brod)

Co bude Vaším úkolem:

  • Manipulace se zbožím ve skladu
  • Vychystávání zboží
  • Práce s mobilním terminálem - čtečkou

Požadujeme:

  • Pečlivost a manuální zručnost
  • Fyzickou zdatnost
  • Ochotu pracovat na 2 směny (víkendy jsou volné)

Nabízíme:

  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Až 25 dní dovolené
  • Zajímavé firemní benefity
  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Přátelský kolektiv a pohodové pracovní prostředí
  • Individuální přístup ke každému zaměstnanci

Nástup: listopad 2019

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Řidič sk. C (Uherský Brod)

Co bude Vaším úkolem:

  • Rozvoz zboží zákazníkům (průměr 16 zákazníků)
  • Svoz obalů do skladu
  • Inkaso hotovosti od zákazníků

Požadujeme:

  • Zodpovědnost, pečlivost a fyzickou zdatnost
  • Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Řidičský průkaz sk. C + profesní oprávnění
  • Čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • Jednosměnný provoz (víkendy jsou volné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Až 25 dní dovolené
  • Zajímavé firemní benefity
  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Přátelský kolektiv a pohodové pracovní prostředí
  • Individuální přístup ke každému zaměstnanci

Práce není vhodná pro ženy.

Nástup: ihned

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na koho se obrátit?

Ing. Tereza Chovancová
personalistka
Rojal spol. s r.o.
Stolařská 2338, 688 01
Uherský Brod
E-mail: tereza.chovancova@rojal.cz
Telefon: +420 774 545 502

 

© 2019 Velkoobchod a maloobchod (supermarket) s alkoholickými a nealkoholickými nápoji, potravinami a tabákem Rojal spol. s r.o. mapa stránek prohlášení o přístupnosti klasická verze mobilní verze Vytvořilo SOFICO-CZ, a.s.